O le Atina'e o Molī Fa'afiafia

E sili atu le malosi o le malosi
E sili atu le maeʻaeʻa o le atinaʻeina o le lumanaʻi o moli teuteu faʻafiafia.E leai se tele o le le mautonu i le maketi, O lea e sili atu le gauai atu o tagata i totonu i le galuega faʻasao malosi o moli auala.

Sili atu le atamai
O le lumanaʻi o moli teuteu faʻafiafia o le a mautinoa lava le atinaʻeina i se faʻataʻitaʻiga sili atu ona atamai, aua o masini atamai ma meafaifaʻaili o le atinaʻe masani.O le taimi nei o moli auala ua i ai le mamanu atamai, e mafai ona iloa moli auala i luga ma fafo o le siosiomaga.

Sili atu le susulu
I aso ua tuanaʻi, o moli o le auala e fai si faanenefu, ma le aafiaga moli e le lelei tele.Ae faʻatasi ai ma le faʻaauau pea o le atinaʻeina o saienisi ma tekinolosi, o moli o aso malolo e faʻamalamalamaina ma susulu, aua o le filifiliga o mea e sili atu ona lelei ma sili atu.

E sili atu le aulelei foliga
Pe a faatusatusa i moli auala tuai i aso ua mavae, o moli o le tausamiga e sili atu le matagofie i foliga vaaia i aso nei.O loʻo faʻaleleia atili le mamanu eseese o faʻataʻitaʻiga ma le matagofie o le vaʻaia e aumai e le faʻataʻitaʻiga.O le eseesega lena i le va o aso nei ma aso ua mavae o moli auala.
talafou15
I le lumana'i, o le atina'e o moli teuteu fa'afiafiaga e tatau ona aga'i atu i atina'e atamai ma fa'asao malosi.E mafua ona o lenei atinaʻe, o lea o loʻo galulue malosi uma le au gaosi moli auala i foliga vaaia ma le tulaga faʻatekonolosi faasaienisi, ma taumafai e maua ni moli auala sili atu e mafai ona sili atu le sao.

I le avea ai o se faʻamalamalamaga manaia o le siosiomaga, o moli faʻataʻitaʻiga o le LED e tuʻufaʻatasia ai tekinolosi faʻaonaponei ma faatufugaga ma avea ma meafaigaluega maʻai mo tagata mamanu e fausia ai le siosiomaga avanoa.
I tausaga talu ai nei, o le faʻataʻitaʻiina o le gaosiga o moli ua sili atu ona faʻaaogaina i le teuteuga avanoa o ituaiga uma o tafaoga ma nofoaga faʻafiafia.
Fa'ata'ita'iga fa'ata'ita'iga o le fa'agasologa o le fauina o moli:
a、Maoti mea pito i luga ma mamanu.
b、Fo'a le alava opitika i le mata uamea ma fa'amautu.
c, Fa'apipi'iina o le puna malamalama
d、Feso'ota'i i le puna malamalama ma fa'apipi'i mata uamea
u, Fa'apipi'i mea fa'auma fa'aalo
f, Malosi
Tulaga lelei:
Tau maualalo, galuega a le itumalo, fausiaina vave, maualuga le lelei


Taimi meli: Feb-27-2023